תפריט נגישות

טוראי מירב בן שושן ז"ל

מירב בן שושן
בת 18 בנפלה
בת יפה ושלום
נולדה בירושלים
בט"ז בטבת תשכ"ט, 6/1/1969
התגוררה בירושלים
התגייסה ב-אוגוסט 1985
שרתה בחיל כללי בה"ד 12 חוגר ר"מ 4ג
נפלה בעת שירותה
בא' בחשוון תשמ"ח, 24/10/1987
מקום קבורה: ירושלים - הר הרצל
אזור: ד, חלקה: 10, שורה: 05, קבר: 05.
הותירה: הורים, שתי אחיות ואח - רונית, לימור ואיציק

קורות חיים

בת יפה ושלום. נולדה ביום ט"ז בטבת תשכ"ט (6.1.1969) בירושלים. מירב למדה בבית-הספר היסודי ע"ש משה אטיאש וסיימה את חוק לימודיה בבית-הספר התיכון ע"ש סליגסברג במגמת מזכירות משולבת בתעודת בגרות. במהלך תקופת לימודיה עסקה מירב בפעילויות חברתיות שונות, שכללו בין היתר: חברות בתנועות הנוער 'צופים' ו'מחנות העולים', הדרכה במפעלי קיץ שונים ופעילות ומעורבות רבה במתרחש במתנ"ס 'לזרוס' שבשכונת תלפיות. היא השתתפה באירועים ובטקסים השונים שערך המתנ"ס ועזרה לקשישים ולנוער במצוקה. בפעילות זו באה לידי ביטוי אהבת האדם שבה, הרצון לעזור לזולת ואופיה הדינמי. ב- 1985 ייצגה מירב את המתנ"ס בחידון ירושלים והגיעה למקום השני המכובד.

מירב השאירה אחריה מספר לא מועט של מחברות ובהן שירים שכתבה, אשר עסקו בנושאים רבים, אך בעיקר שירים על שתי אהבותיה הגדולות - הכנרת והמשוררת רחל. משחק הכדורסל מילא גם הוא את שעותיה הפנויות מלימודים. התמדתה נשאה פירות והיא נמנתה עם שחקניות נבחרת בית-ספרה.

מירב גויסה לצה"ל באוגוסט 1985. לאחר שסיימה את הטירונות כחניכה פלוגתית מצטיינת, נשלחה בהתאם לבקשתה לקורס מ"כיות. בפרק הזמן שבין סיום הטירונות לפתיחת קורס המ"כיות סיימה קורס קרב מגע במכון וינגייט כחניכה מצטיינת.

ביום א' בחשוון (24.10.1987) נפלה מירב בעת שירותה הצבאי והובאה למנוחת-עולמים בבית-העלמין הצבאי בהר-הרצל בירושלים. השאירה אחריה הורים, שתי אחיות ואח - רונית, לימור ואיציק.

דומה, כי השכילה מכולם לתארה מחנכת הכיתה שלה מן התיכון, בהספד שנשאה לזכרה: "אני רואה את מירב בקומתה התמירה ובצבע שערה, עיניה השחורות נוגהות ומלאות חיים, צועדת במסדרון בית הספר עם חיוכים וחיבוקים לכל עבר".

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה