תפריט נגישות

שוטר אהרון רוני ארוטשס ז"ל

קורות חיים מתוך ספר יזכור


בן אסתר ויוסף. נולד ביום כ"ח בשבט תשל"ו (1976 1. 30.), עשר דקות לאחר אחיו התאום, אסף. רוני גדל ובגר בעיר בה נולד, ירושלים. אמו סיפרה שהיה ילד עדין ורגיש, קל היה להסב לו שמחה והוא ידע לשאוב הנאה מכל הדברים הפשוטים שסבבו אותו - חיק המשפחה, הטבע שמסביבו ובעלי-חיים. הוריו של רוני, שהיו רגישים לאהבתו הרבה לבעלי-חיים, הרשו לו לגדל בבית כלב, אוגרים, דגים ועור. רוני היה מוקסם מהם, הקפיד על הטיפול בהם ועל טיפוחם. הוא אהב ללכת לעתים קרובות לגן החיות, וגם תוכניות טלוויזיה שעסקו בבעלי-חיים משכו אותו במיוחד.
רוני הכיר תודה לבני משפחתו על שהתחשבו בתחביביו והוא ידע להביע את רחשי לבו. חיק המשפחה היה המקום הנעים והאהוב עליו, בו הרבה לשוחח עם אחותו הבכורה דנה ולשחק ולבלות עם אחיו התאום, אסף. על אף השוני בין שני האחים - אסף יותר בטוח בעצמו ומוחצן בעוד רוני יותר שקט ומופנם - היתה ביניהם חברות חמה ואמיצה. את הלימודים בבית-הספר היסודי "יפה נוף" החלו יחדיו ויחד גם המשיכו לחטיבת הביניים "זיו". דרכיהם נפרדו בתיכון, כאשר רוני המשיך את לימודיו בבית-הספר התיכון "ליידי דיוויס" במגמת מינהל.
בזמנו הפנוי אהב רוני להתאמן בתחומי הספורט השונים - לשחק כדורגל וכדורסל ולהתאמן באתלטיקה. יחד עם אחיו, אהב לשחק במחשב, לצפות בטלוויזיה, להאזין למוסיקה החביבה על שניהם ולצאת לטיולים עם חברים משותפים, במכונית שנהג אסף. יחד גם תכננו את בילוייהם, כאשר אסף, לרוב, מתאים עצמו לבקשותיו של רוני.
באוגוסט 1994 התגייס רוני לצה"ל והחל בטירונות קרבית, במסגרת מג"ב. רוני התקשה להשתלב במסגרת הצבאית הנוקשה והתובענית, ובשגרת היומיום הצבאית חש היטב בחסרונם של הבית ושל בני משפחתו.
רוני נפל בעת שירותו הצבאי, ביום ב' בחשוון תשנ"ה (7.10.1994). בן שמונה עשרה היה בנופלו. הוא נטמן בבית העלמין הצבאי בהר הרצל, בירושלים. רוני השאיר אחריו הורים, אחות ואח.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה