תפריט נגישות

רס"ר אברהם ביאזי ז"ל

דברים לזכרו - ביאזי אבי ז"ל

לזכרו של רכז אבי ביאזי זצ"ל

מדברי המפכ"ל ומפקד התחנה
אלבום תמונות

טוהר מידותיו, מהימנות דיווח"יו, התרחקותי מדבר שקר, דן לבקר משפט, מחמץ דינו, מתון בדין, מקיים שנאמר: שמוע בין אחיכם ושפטתם צדק - מגביהים אותו עד כי משכמו ומעלה גבוה מעמיתיו השוטרים. כזה היה רס"ר אברהם ביאזי ז"ל ויאה לאמר עליו זצ"ל - (זכר צדיק לברכה).
צדיק כאמור שנקטל בידי רשעים. אמרו משום בר קפרא: "כל המוריד דמעות על אדם כשר, הקב"ה סופרן ומניחן בבית גנזיו" אם על כשר כך - על צדיק קל וחומר.
צדיק כאמור משום שאמר רשע לצדיק: מבקש אתה להחזיק לי טובה, לולא שאני רשע מאיין היית אתה ניכר? אילו היו כל בני אדם צדיקים לא היה לך ייתרון. דבר אחר: ויוכי שוטרי בני ישראל" הוכו כאמור על אחיהם. הבכדי הוצע למשה לבחור מביניהם ל- 71 צדיקים? כאשר מדובר בשוטר בגין אבי ביאזי זצ"ל קל וחומר, שתפקידו מחייב נתונים כנ"ל. נתונים האהובים על הבריות ועל בוראם.
מפקדיו הספידוהו ועל קברי הרענן ביטאו רגשותיהם ורגשות פקודיהם - חבריו של המנוח.
הציבור. תושבי העיר. בני שכונתו. יש מביניהם שניחמו אבליו ויש שרואים חובה לעצמם לבכותו. להספידו. לאמר ולהגיד "אחרי מות קדושים אמור"... ובכן שימשתי כקצין ביטחון של אובייקט לפעילות פלילית או (ו-)פחעי"ת וזכיתי להינות משירותיו המיומנים כנ"ל של אבי ע"ה.
חפצתי עד מאוד לכתוב בזמנו לכב' מפקד המרחב ולציין התרשמותי לטובה מהאיש, ממיומנותו, מגישתו אל קורבן פשיעה והתייחסותו לנושא הפשיעה אלא שחששתי שמא אגזים ח"ו. עתה (לדאבוני) אחרי מותו אני חש לכתוב לך אדוני מפקד המרחב ולהביע בפניך כאבי וצערי על דאבדין ולא משתכחין. יהי זכרו ברוך.

אליעזר מזרחי
רחוב סולם יעקב 29/18
ירושלים.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה