תפריט נגישות

סא"ל יהודה אדרי ז"ל

לזכרו של סא"ל יהודה אדרי

אבא שלי לא מת, אבא שלי נרצח / עדי אדרי

כריכת הספר לזכרו
אלבום תמונות

גיבור שלי היה אבי, את משאלותי ורצוני הגשים. את אהבתו אלי לא ניתן לתאר במילים, ותמיד ישאר בזכרוני לעולמים.
אותו בוקר אכזר, אותו בוקר יפה שהשמש בו הפציע. פתחתי את עיני ואבי יצא אל העבודה. הכנתי לי את השתיה וישבתי ללמוד לבחינות הבגרות, עליהן דיברנו אבי ואני ערב קודם. בשעה 11:30, בעודי יושבת נשמעו דפיקות בדלת. קמתי ופתחתי ולמראה עיני לא האמנתי קצת בלבול של אי-הבנה, מה חיילים עושים בפתח הדלת.
שאלתי לרצונם ובמה אוכל לעזור והם ביקשו לשוחח עם אמי, כאשר אמי ראתה את הקצינים היא הבינה שמשהו קרה לאחי. לאור צעקותיה של אמי התחלתי להבין שקרה משהו למישהו אך לא יכול להיות שקרה משהו לאבי. אמי שאלה, מי זה איתן? והקצינה ענתה לא "יהודה נרצח בפעילות מבצעית" מיד לאחר מכן לקחו את אמי והרגיעו אותה ואני לחדר הורי נכנסתי ישבתי על המיטה וחובקת את החולצה שלבש באותו לילה ודמעות מעיני זלגו.
כה קשה הבשורה, שקשה להאמין שאבא שלי ששמר על כולנו שאהב את כולנו, לא שמר על עצמו בשבילנו, לא יחזור לעולמים.
הייתי לבד עם אמי באותו בוקר ועלי הייתה מוטלת האחריות לאסוף את אחיי מהמסגרות ולספר להם את הרעות. הראשונה שקיבלה את הבשורה הייתה רוני, הביאו את רוני הביתה, שם קיבלה רוני את ההודעה מאמי "אבא נרצח"... לאחר מכן הגיעו עמית ויובל בדרכם הרגילה ואימא הייתה מעט יותר רגועה היא בשרה להם את הבשורה המרה שניהם בכו אך בטוחה הייתי שלא הבינו דבר. את איתן הביאו מקורס קצינים שבור מבולבל וממש לא מאמין. מיטל הביתה לא הגיעה היא ביקשה לראות בפעם האחרונה את אבא. אימא ומיטל הלכו ביחד להפרד מאבא ורציתי להצטרף אך איתן לא הרשה, הוא רצה שאזכור את אבא כמו שהיה. הגיע הערב זמן הלוויה, המון אנשים באו בשביל להיפרד ממך אבא ואני רציתי שתקום ותגיד לנו שזה בדיחה רעה ושתצחק עם החיוך המקסים שהיה לך אבא ותגיד בואו נלך הביתה אך לא היה כך. המון חברים, קרובים ואנשים חשובים באו לשבעה שישבנו אצל סבתא בנתיבות, בשביל להיפרד ממך מהגיבור שלנו וכולם שיבחו אותך אבא.
אבא גיבור שלי, לך אני כותבת שיש בי כעס כלפיך שעזבת אותנו. אני יודעת שאהבת אותי מאוד ותמיד חשבת על טובתי ותמיד אמרת "הבת שלי לא תהיה מזכירה לה יהיו מזכירות" תמיד ידעת לעודד אותי.
אבא יקר שלי אני מאוד מאוד אוהבת אותך ומאוד מתגעגעת ורציתי שתדע רק עוד דבר אחד נוסף:
כאשר בלילה דפיקות בדלת יש בלבי תקווה שאולי, אולי תופיע עם הגוף הזקוף והחיוך הרחב ותשאל לשלומנו ותחבק ותאהב כמו שרק אתה יודע.
אוהבת ומתגעגעת מאוד

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה